Thursday, September 24, 2009

varsti, varsti

Ülehomme siis start. Eile käisin massaazis ning sai jalagadest lihaspinged eemaldatud. Õhtul lähen teen kerge 5km jooksu, homme puhkan(tõenäoliselt pean mõneks tunniks küll tööle tulema) ning õgin makarone.
Huvitav on see, et kuni täna hommikuni olin suhteliselt enesekindel, et jooksen kindlasti alla 3h30 ära, pole probleemi. Täna hommikul siiski jõudis kohale, et tegu on ju MARATONIGA, seal võib kõike juhtuda :) ning ei tasu nii enesekindel olla. Võta sa nüüd kinni on see halb või hea, igatahes nii nagu ma varem olen öelnud, lähen jooksma aega alla 3h30.
Väike närv on ka sees, oli juba nädala algul. Esmaspäeval nägin öösel unes, et hilinesin starti, küll Tartu rattamaratoni starti, kuigi ma seal ei käinud :) Tõenäoliselt kordub eelmise aasta stsenaarium, et võistluspäeva hommikuks olen oma närveerimised ära närveerinud ning lähen nö külma kõhuga starti.

No comments: