Monday, August 24, 2009

Kuremaa Rattasõit

Osalesin eelmine aasta sellel üritusel esmakordselt ning tegemist oli mõnusa väikese kohaliku üritusega(osales 6-7 ratturit) ning otsustasin seekordki kohale minna.
Olles Kuremaa lossi juurde jõudnud märkasin, et see aasta on osavõtjaid natuke rohkem ning neid tuli tasapisi juurde. Mõned minutid enne starti ringi vaadates oli mulje, et võistlus on kohalik jalgrattaklubi Vooremaa Centrum vs mina :) Tegelikult peale minu oli vist veel 1-2 sõitjat, kes ei esindanud Centrumit.

Startisin tagantpoolt kolmandana ning eesmärke ma eriti ei seadnudki, kui siis lootsin, et viimaseks ei jääks. Enne esimese 3km lõppu püüdis mind tagantulija kinni :) Pärast seda jäi minu selja taha veel 1 võistleja ning nii ma lootsingi selle jätta.
Rada oli vaheldusrikas, oli kruusa, põlluteed, pehmet turvast, tõuse(õnneks mitte ühtegi jooksukat) ning nendele järgnenud lühikesi laskumisi, kändude ja juurikate vaheline singel, porist lõiku ja asfalti.
Koht oli mul 12, lõpetanuid kokku 18.

Pärast sõitu olin ikka suhteliselt läbi ning väsimus andis ka järgmisel päeval tunda, loobusin 21km jooksust, et tervisekontrolliks taastuda.

No comments: