Monday, August 4, 2008

2 päeva, 2 jooksu

Juuli alguses võtsin ühel nädalavaherusel osa nii Ümber Pühajärve jooksust(10,7km) kui ka J.Lossmanni mälestusjooksust(21,1km).
Mõlema jooksuga jäin rahule. Pühajärvel oli hea kerge joosta ning pingutama hakkasin rohkem viimasel 3km, võrreldes eelmise aastaga tuli aeg ~5min kiirem. Mäletan, et päras teelmise aasta jooksu oli päris läbi ikka, see 7km tõus küpsetas mõnusalt. Seekord oli enesetunne hoopis parem ning eriti väsinud ei olnudki.
Järgmisel päeval läksin poolmaratoni starti eesmärgiga teha tugev trenn. Olin ka vaadanud eelmise aasta lõpuprotokolli ning ennustasin oma aega umbes 1h50 mis oleks protokollis olnud viimaste seas, kuid see ei mänginud suurt rolli minu jaoks, ma ei läinud kohta jooksma. Pärast starti jäin kohe jooksjaterivi lõppu, sest ei tahtnud liiga kiiresti alustada. Mõnesaja meetri pärast otsustasin ikkagi natuke kiirust lisada, et muidu liiguvad kaasjooksjad ruttu eest ära. Umbes 10 km pärast oli tunda, et jalad on suht väsinud eilsest Pühajärve jooksust, kuid samas enesetunne oli hea ning suutsin eeldatust natuke kiiremini joosta. Vahepeal möödusin mõnest jooksjast keda oli päris hea distantsil püüda ning kes aitasid tempot hoida. Viimasel 3km jäin janusse ning olin juba üpris väsinud kuid suutsin siiski finisini pingutada ning lõpuajaks tuli 1h42 mis ei ole iseenesest mingi super aeg, kuid tolle päeva kohta siiski minu jaoks meeldiv üllatus, sest enne jooksu arvasin, et tuleb kehvem aeg.
See jooks andis hea positiivse enesetunde, et olen õigel teel ning puhanuna suudan poolmaratoni joosta alla 1h40

No comments: