Thursday, May 5, 2011

Viljandi

Panen siis lühidalt kirja ka oma muljed.
Tänu eelmise aasta ok jooksule startisin suht heast grupist, vist oli 3 grupp. Otsustasin alguses rahulikumalt võtta ning selle kinnituseks kuulsin kedagi enda lähedal ütlevat, et "tark ei torma". Tavaliselt olen ikka Viljandi jooksul kohe tempo üles võtnud kuid kuna treenitus on väiksem olnud(aprilli alguses hakkasin alles kiiremaid jookse tegema), siis võtsin enda jaoks mõnusa tempo ja kulgesin edasi.
1km möödus minust suht palju jooksjaid ning esimesel tõusul läksin rahvaga samas rütmis üles, varasemalt olen seal ikka korralikku tempot teinud.
Pärast joogipunkti kaalusin tõsiselt läbi soo minekut, kuid nägin sinna päris palju rahvast hanereas suunduvat ning loobusin. Küll aga jätsin meelde ühe kena naisterahva, et siis pärast radade kokkuminekut võrrelda, et kui palju sealt edu saab. Pärast seda kohta hakkasin tasapisi kiirust lisama kuni lõpuni ning sellest hetkest alates tegin ise rohkem möödajookse kui tehti minust.
Vahepeal oli soo lõik tavarajaga kokku saanud, aga naisterahvast ei näinud ma kuskil, alles ~3km enne lõppu hakkas eespool ta selg paistma, seega sain kinnitust, et soo kaudu võidab omajagu.
Viimasel km jõudsin sellele naisterahvale järgi ning möödusin.
Finishisse jõudes hingasin sügavalt 2-3 x sisse-välja ning olin taastunud, va jalalihased, sest päev enne sai kodu juures kõvasti koristatud ning jalad polnud jooksuks päris ära taastunud.
Lõpuajaks sain mäletamist mööda 50.27. Päris rahul olen sellega, sest enne jooksu arvasin, et aeg tuleb ~52-53min kanti.
Järgmisel aastal siis jälle.

No comments: